måndag 13 januari 2020

Lucka 13: Året genom Instagram

Mitt Instagram är mycket mer aktivt än mitt FB-flöde och påminner mer om en dagbok än någonting annat. Det handlar mest om min hund, mina böcker, min mat, de konserter jag ser och ibland mina vänner. Inte för att jag inte har vänner, men jag lägger sällan ut bilder på andra än mig själv och vapendragaren. Året 2019 är inget undantag och det gågna året har verkligen handlat mer om hundträning och hundtävling än tidigare, mindre om bakning och böcker. Dock syns en hel del av de drygt 30 böcker jag lyckades läsa 2019 på Instagram. Men flödet visar att det var inget toppenår vad gäller böcker.

Han är bättre som skådespelare.

Hon fixar alltid likes på Instagram.

En ganska medioker matbild. Men åt på ett bibliotek!

Den här unnade jag mig själv i julklapp. 

Är bra på att baka bröd, urusel på att laga mat.

Årets bästa läsning 2019. Tror jag.
Både rolig och intressant, och lite sorglig.
En av de bästa tävlingsdagarna 2019 trots hällregn.
En fantastisk träningslördag.
En fantastisk träningskompis. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar