torsdag 10 mars 2016

Viktiga platser att läsa på

Rent teoretiskt kan man ju läsa precis var som helst. Jag är dock ganska förtjust i rutiner och när jag funderade på var jag läser hittade jag inte så många alternativ. Men det blev ändå en lista. Mina bästa läsplatser topp tre:

OBS! Bubblare: På gräsmattan på en filt, fungerar dock bäst på sommarhalvåret. Halvliggandes i hammocken är också ett alternativ som dock behöver mer tid. Sommaren 2015 var min första säsong med hammock och sommaren kändes överlag lite väl kall och regnig. 

3. I soffan - händer mest på helgen eller på semestern. Soffan är mest ett ställe för tv-tittande. I mitt fall Netflix. 

2. I sängen - fungerar alltid, läser oftast på kvällen. Men vad är bättre än en slö helgmorgon och en bra bok? 

1. På resa - som pendlare finns det möjlighet till en hel timmes läsning varje dag. Och speciellt sedan jag börjat läsa via mobilen blir smidigare än smidigast att hinna läsa några sidor. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar