söndag 15 maj 2016

Jag börjar räkna ner

Idag är det dag 76 i #blogg100 och jag hänger i så gott det går. Det har kommit en del nödinlägg de senaste veckorna, men det må väl vara hänt. Jag vill gärna klara den här utmaningen. Varför är rätt oklart, men jag gillar att avsluta det jag har påbörjat. Om det blir verklighet återstår att se. Det väntar en jobbresa som kommer ta tid och kraft i anspråk, och det är inte heller säkert att internet är så stabilt eller tillgängligt. Planen är att förbereda så många inlägg som det går och sedan snabbt publicera när tillfälle ges. Dock har jag inte lyckats få igång funktionen för schemalagda inlägg, och det stör mig något kopiöst just nu. I värsta fall får jag gå i mål lite senare än resten - men det stör mig också.

Förgät mig ej och lite andra bladverk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar