tisdag 12 april 2016

Below Beneath - länktips

Jag har nog tänkt minst tre inlägg idag, men inte skrivit något. Orkar inte riktigt koncentrerar mig och mycket annat snurrar i knoppen. Men jag har läst några artiklar på Below Beneath:

Kulturjournalisten Anina Rabe intervjuas på om självtvivel. Mycket bra och en hel del igenkänning.
Här finns även två artiklar med Susanne Osten som jag tyckte var väldigt intressanta.

Below Beneath skriver om konst, poesi och litteratur och drivs av Karolina Modig och Linda Waxin. Jag tror jag måste läsa mera innan jag helt kan bestämma mig om jag gillar helheten eller inte. De artiklar jag läste var väldigt bra, och de kommer att få mig att återvända. Men har också en lite rörig känsla. Och lite väl mycket design ibland om jag ska vara helt ärlig. Jag tycker nog den kom i vägen för innehållet. Men som sagt, väl värt flera besök.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar