måndag 11 april 2016

När kollektivtrafiken lämnar övrigt att önska

När det tar mer än två timmar att ta sig hem med kollektivtrafiken istället för normala 35 minuter, är det synd om en. När dessutom mobilen laddar ur så det inte går att läsa på tåget då finns det ingen gräns för i-landsmisären. Som tur är muntrar alltid vapendragaren upp en, hundar har ju den effekten och jag tror dobermann är världsledande i den förmågan. Precis som böcker. Så ikväll har jag ändå varit lite glad. Jag upptäckte nämligen att en av mina författarfavoriter, tillika favoritbloggare, Caroline Hainer har släppt en ny bok. Kan inte vänta att få läsa nya Åsneprinsen. Jag tyckte väldigt väldigt mycket om Inte helt hundra och tänker att den nya säkerligen är minst lika bra. Lägger den direkt på läslistan.

Hon här gör mig alltid glad. Foto: Terese Hjalmarsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar